Zapraszamy do udziału w konkursie fotograficznym ” Szlakiem Powstańców Wielkopolskich”
Celem konkursu jest ukazanie historii Powstania Wielkopolskiego, związanych z Powstaniem
bohaterów i miejsc w wybranej formie.
• przyjmowanie prac do konkursu: 13.01.2022 r. – 15.02.2022 r.
• powołanie jury i ocena zgłoszonych prac: 15.02.2022 r. – 01.03.2022 r.
• wręczenie nagród i dyplomów oraz wernisaż nagrodzonych prac – odbędzie się w terminie i miejscu wskazanym przez organizatora.
Szczegóły:
Fotografie/materiały wideo powinny być wykonane samodzielnie, muszą być pracami autorskimi. Wyklucza się prace tworzone wspólnie (współautorstwo).
- Utwory należy przesłać w formie elektronicznej na adres: biuro@projektpoznan.pl z dopiskiem KONKURS „SZLAKIEM POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH”.
- Utwory należy wysłać z podpisanym Załącznikiem nr 1.
- Nadesłane Utwory należy opisać według następującego wzoru: Imię_Nazwisko_Tytuł.
- Zdjęcia muszą być zapisane w formacie JPG. Dłuższy bok zdjęcia powinien mieć nie mniej niż 2400 pixeli. Minimalna rozdzielczość zdjęcia musi wynosić 250 dpi.
- Zgłoszony film nie może trwać dłużej niż 300 sekund (5 minut). Może być wykonany w dowolnej technice, jednak musi mieć formę pliku cyfrowego w formacie Quicktime, AVI lub MPEG, w rozdzielczości Full HD: 1920×1080. Głośność dźwięku w filmie nie może przekraczać 90 decybeli. Ilość klatek na sekundę (FPS) musi mieścić się w przedziale 23,98-25 klatek na sekundę.
- Nie zezwala się na stosowanie fotomontaży polegających na łączeniu elementów zdjęcia pochodzących z różnych plików.
- Muzyka i efekty dźwiękowe wykorzystane w Utworach nie mogą naruszać praw osób trzecich, a ewentualne roszczenia z tym związane obciążają Uczestnika Konkursu.
- Grafiki i materiały video wykorzystane w Utworze nie mogą naruszać praw osób trzecich, a ewentualne roszczenia z tym związane obciążają Uczestnika Konkursu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zdyskwalifikowania prac niespełniających wymienionych wyżej wymogów.
Więcej informacji – REGULAMIN KONKURSU i załączniki